نمایشگاه کتاب فرانکفورت در جیب مخاطبان

شصت و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت امسال میزبان حدود ۲۸۰ هزار بازدیدکننده خواهد بود.

 دوره شصت و ششم نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت امسال میزبان حدود 280 هزار بازدیدکننده خواهد بود. در این نمایشگاه بیش از 3400 همایش و رویداد مختلف برپا می‌شود اما افتتاح رسمی در روز 7 اکتبر (15 مهر) خواهد بود و نمایشگاه تا 20 مهر دایر است.

 

* 9 هزار و 300 خبرنگار از 71 کشور

9300 روزنامه نگار از 71 کشور جهان اخبار این نمایشگاه کتاب را منعکس می‌کنند چرا که نمایشگاه کتاب فرانکفورت بزرگترین رویداد رسانه ای برای این صنعت است،

در اتاق خبر، برای اهالی رسانه یک نمای کلی از تمام کانال های ارتباطی نمایشگاه کتاب، اخبار منتشر شده در مطبوعات و رسانه های اجتماعی، وبلاگ نمایشگاه کتاب و همچنین خبرنامه های و مجله آنلاین فرانکفورت فصلنامه (FQ ) در دسترس خبرنگاران قرار می‌گیرد.

مرکز مطبوعات (سالن 4.1. Q 65) در نمایشگاه کتاب فرانکفورت است به طور انحصاری برای ارائه خدمات به خبرنگاران برپا شده، اهالی رسانه با دسترسی به تلفن، فکس، اتصال ISDN، اینترنت، Wi-Fi و ایستگاه های کاری PC و یک اتاق عایق صدا برای انجام مصاحبه می‌توانند به ارسال خبر بپردازند.

 

* نمایشگاه کتاب فرانکفورت در جیب مخاطبان

نرم افزاری برای آیفون، آی پاد و گوشی‌های آندروید مهیا شده تا مخاطبان تمام جزئیات در مورد نمایشگاه کتاب 2014 فرانکفورت را به صورت رایگان در هر زمان و در هر مکان بر روی دستگاه تلفن همراه خود اختیار داشته باشند.

* تجربه تنوع تورها نمایشگاه کتاب

امسال بازدید کنندگان تجاری و عموم مردم می توانند بیشتر در مورد نمایشگاه کتاب فرانکفورت در یک تور موضوعی یاد بگیرند. در این تور لیدر های کارشناسی حضور خواهند داشت زیرا این تورها موضعی خواهد بود و مشتاقان می‌توانند اطراف این نمایشگاه که به موضوعات خاص مرتبط است را دیده و با آن آشنا شوند.

نمايشگاه كتاب  13930713000177_PhotoL

پاسخ دهید

شما باید وارد شوید برای ثبت دیدگاه


بهینه سازی پوسته : پک سنتر
آماده شده توسط : ماندگار وب